info@voipshop.lt
+370 5 2085555
 

Virtualus IP PBX VSPBX

Virtualus IP PBX

Virtualus IP PBX „VSPBX”

Virtualus IP PBX VSPBX yra skirtas kaip tik Jūsų įmonei, NES:

  • Pirmi vidiniai IP PBX abonentai nieko nekainuos;
  • Norėdami prijungti naują darbo vietą galėsite tai padaryti be papildomo miesto numerio;
  • Turėsite Išsamias ataskaitas, o ne vien skambučių istorijos peržiūrą;
  • Galėsite valdyti visas IP PBX funkcijas patys ar patikėti valdymą mums;
  • Sujungsite Virtualų IP PBX su savo verslo valdymo sistema, CRM ar turima telefonijos įranga.

Ženkliai pagerės darbo efektyvumas, nes darbuotojai (vidiniai abonentai) galės ne tik priimti skambutį ar patys paskambinti, bet ir:

  1. Esant poreikiui permes skambutį kolegai, nukreips į mobilų telefoną ar sujungs į konferenciją su kitu kolega;
  2. Matys skambinančių vardus, naudosis bendra įmonės kontaktų knygute;
  3. Bus informuoti apie praleistus skambučius El. paštu ar SMS žinute;
  4. Galės ne tik skambinti klientams, bet ir siųsti SMS žinutes;
  5. Saugiai kalbės tarpusavyje koduotu ryšiu, net ir skambinant iš išmanaus telefono.

Paskirstysite darbo krūvį ir pagerinsite klientų aptarnavimą, nes už Jūsų darbuotojus Virtualus IP PBX VSPBX:

  1. Atsilieps į klientų skambučius net ir po darbo;
  2. Atpažins Jūsų V.I.P. klientų numerius ir jų skambučius aptarnaus išskirtinai;
  3. Su klientais bendraus jų kalba. Tai darys automatiškai ar klientui pasirinkus;
  4. Ne darbo metu maloniai atsiprašys kliento ir išsiųs jam priminimą SMS žinute su nurodytomis darbo valandomis;
  5. Leis klientui pasirinkti su kuriuo įmonės skyriumi jis nori kalbėti (IVR);
  6. Už Jus paskambins Jūsų klientams ir maloniai informuos apie susidariusią skolą;
  7. Prireikus įrašys kliento ir Jūsų darbuotojo pokalbį.

Jeigu Jūsų klientus aptarnauja atskira darbuotojų grupė, tai VSPBX padės šiai grupei tapti aukščiausio lygio skambučių centru:

  1. Klientų skambučius agentams paskirstys pagal įvairiausius kriterijus (paeiliui, atsitiktinai, mažiausiai kalbėjusiam ir kt.);
  2. Klientams nustatys pirmumo teisę būti aptarnautiems, priklausomai nuo to, kokiu klausimu klientas skambina, ar pagal kliento tnumerį;
  3. Realiu laiku parodys kiek skambučių laukia savo eilės, kiek atsiliepta, prarasta ir kt.
  4. Realaus laiko vienos ar visų eilių informaciją rodys darbuotojams;
  5. Informuos klientus apie laukimo laiką ir vietą eilėje;
  6. Atsiliepti į klientų skambučius leis ne tik stacionariais, bet ir mobiliais telefonais;
  7. Leis darbuotojams padėti vieni kitiems, įsijungiant į pokalbį (Barge-In funkcija) ar patariant (“Whisper funkcija”).

Sutelksite visas įmonės veikloje naudojamas informacines ir telekomunikacines sistemas bendram tikslui, nes VS PBX puikiai sutars ir bendraus su:

  1. Bet kuria įmonėje naudojama verslo valdymo sistema;
  2. Klientų valdymo sistema (CRM), tiek Opensource tiek uždaro kodo;
  3. Įmonės internetiniu tinklapiu ar el. parduotuve;
  4. Bet kuria kita sistema, kuri palengvina įmonės darbą ar analizuoja skambučių duomenis.

Bet kuriuo metu galėsite sužinoti kaip Jums sekasi bendrauti su klientais, VS PBX jums parodys:

  1. Kiek, kam, kokiu laiku skambino Jūsų darbuotojai, bei kokia buvo skambučių trukmė ir kaina;
  2. Kurie įmonės numeriai yra populiariausi klientų tarpe;
  3. Kuriuo dienos/savaitės/mėnesio ar net metų laiku sulaukiate daugiausiai skambučių;
  4. Kokie įmonės padaliniai sulaukia daugiausiai skambučių;
  5. Kurias automatinio atsakiklio opcijas dažniausiai renkasi klientai;
  6. Kaip efektingai veikia Jūsų skambučių centras ar atskiri skambučių centro agentai / grupės;
  7. Jūsų gautus ar išsiųstus fakso pranešimus, konferencijų naudojimo statistiką ir kt.